داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

استقلال بدون ملی‌پوشان درلیگ بازی نمی‌کند

  • کد خبر: ۱۸۶۵۱۷
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
استقلال بدون ملی‌پوشان درلیگ بازی نمی‌کند
باشگاه استقلال قصد ندارد بدون حضور حتی یک ملی‌پوش به لیگ برتر بازگردد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با آغاز اردوی جدید تیم ملی برای شرکت در تورنمنت اردن و دعوت از بازیکنان جدیدی از استقلال به اردوی تیم ملی، احتمال لغو بازی‌های استقلال تا پایان مهرماه و حتی بیشتر وجود دارد.

با توجه به اینکه احتمالا مرادمند، چشمی و حردانی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. بازهم بازی‌های استقلال لغو می‌شود. قرار است تیم ملی در تاریخ ۲۱ مهرماه ایران را به مقصد اردن ترک کند.  

قبل از آن نیز دو جلسه تمرین در ایران برگزار خواهد شد و استقلال قادر به حضور در لیگ برتر نیست.


حضور چهار بازیکن استقلال در بازی‌های آسیایی را هم باید یکی از مهم‌ترین دلایل ادامه این وضعیت دانست چرا که بازی‌های آسیایی ۱۵ مهرماه به پایان می‌رسد و  در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن بازیکنان استقلال ۲ روز بعد از بازگشت از چین می‌توانند در تمرین تیم خود حاضر شوند.

اینکه در چنین شرایطی فدراسیون فوتبال تصمیم به ادامه لیگ برتر بگیرند ودیگر بازی‌ها را برگزار کنند مشخص نیست، اما تا همین جا استقلال ۳ بازی عقب افتاده خواهد داشت.

یکی درهفته پنجم، دیگری هفته ششم که به خواست سازمان لیگ لغو شد و دیگری هفته هفتم که قرار است ۱۵ مهرماه برگزار شود که استقلال قادر به حضور دراین میدان هم نخواهد بود.

البته بازی هفته هشتم برای تاریخ ۵ آبان ماه برنامه ریزی شده و احتمالا استقلال با همین ۳ بازی عقب افتاده آن بازی را برگزار خواهد کرد.

طبق برنامه‌ای که تدوین شده بعد از هفته هفتم، لیگ نزدیک به ۲۰ روز تعطیل است و استقلال هم به سبب حضور ملی‌پوشان قادر به برگزاری بازی‌های عقب افتاده نیست و با ۳ بازی عقب افتاده به لیگ برتر بازخواهد گشت.

اما اینکه تصور کنیم جواد نکونام حاضر باشد بدون حتی یک ملی‌پوش خود در لیگ برتر بازی کند، اشتباه است و نکونام این موضوع را به اطلاع مسئولان فوتبال ایران نیز رسانده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->